Procedura: Zawiadomienie o zbyciu pojazdu

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
Komórka
Opis sprawy
Obowiązkiem właściciela pojazdu jest zawiadomienie organu rejestrującego o jego zbyciu w okresie 1-go miesiąca od momentu zbycia
Kogo dotyczy
właściciela pojazdu
Wymagane dokumenty
1. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu,
2. Kopia dokumentu na podstawie, którego nastąpiło zbycie pojazdu.
Miejsce składania pism
Wydział Spraw Obywatelskich-Referat Komunikacji Rynek 9 (parter), tel. 324348103, 324348104, 324348105
Termin i sposób załatwienia
Bezzwłocznie
Opłaty
brak
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r.(tekst jednolity Dz.U. 2014r. poz. 1522)
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Inne informacje
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij